-
Co to za muzykawitam dzis oglądałem ten filmik [youtube.com] i jestem ciekaw co to za muzyka w 3:55 ...
-
Galileo odcinek 503 (emisja 27.12.2015 TV4)Szukam utworu który leciał w momencie kiedy pokazywali diabelskie młyny w odcinku 503 (27.12.2015 emisja ...
-
Co to za muzyka?Na pewno jest z Japonii. [youtube.com] (0:25 do 0:30)
-
Co to za zespół?-fragmentCo to za zespół?-fragment
-
Piosenka z muzycznego radiaWitam jestem nowy na forum jeżeli były już problemy z muzycznym a dalej męcze temat ...
-
Cauntry z lat 70'?Cóż to może być?
-
4 kawałki z seta :)Z góry dziękuję za pomoc...
-
piosenka w tle[youtube.com] słychać ją w tle o 1:50 do 1:59 proszę o pomoc
-
Stare reklamy sprzętu audioWitam, Prośby dwie: 1. Chciałabym prosić o pomoc w zidentyfikowaniu utworu ze starej reklamy Pioneer. Jeśli on ...
-
Kawałek z klubu OmenNumer z setu dj Crouzera
-
Co to za utwór?Poszukuję tytułu utworu, który zaczyna się od 3:00 [youtube.com]
-
rozpoznać po kilku nutkach?kojarze piosenkę ale tytułu nie pamiętam, charakterystyczne grają jakby kobzy na początku, może ktoś ...
-
AnimeJak nazywa się piosenka z pierwszych 11 sekund anime jeszcze z przed oppeningu na playerze ...
-
Eska TV: Fresh Mix 2015Witam poszukuje piosenki spiewaną przez kobiete dość prosty opis Spiewa w czerwnej ...
-
PytanieWitam poszukuje piosenki która słyszałem w telewizji na jakimś kanale muzycznym. Piosenka była z lat ...
-
Co to za utwór?Mam pytanie co to za piosenka w tym filmiku niestety słabo ją słychać lecz,jeśli ktoś ...
-
Tymbark: Daj coś od siebieWitam, poszukuję piosenki która leci w tle reklamy Tymbarka.. jest to ta reklama kiedy chłopiec ...
-
muzyka z radia festkto zna te utwory bede bardzo wdzieczny dolanczam mp3
-
tytuł piosenki i wykonawcaw teledysku śpiewa duet czarny mężczyzna i biała kobieta ogólnie dzieje sie to w studiu ...
-
Graj gitaro - Zespół PLANETA (?)Witam, poszukuję piosenki bodajże zespołu Planeta z lat 90. Refren leci tak: "Ty graj, ty graj ...
-