-
Vixa[youtube.com] Zna może ktoś tytuł tego utworu ?
-
Głos przypominający wokalistę INNASzukam utworu który chyba po raz pierwszy usłyszałam w klubie. Utwór wykonywała kobieta której głos ...
-
teledysk z manekinamiMam zagwozdkę. Nie umiem sobie przypomnieć nazwy zespołu (kojarzy mi się, ze chyba na D, ...
-
co to za piosenka?[www106.zippyshare.com]
-
Jakaś piosenkaObudziłem się rano z pewną melodią w głowie. Jako, że jestem muzykiem to w załączniku ...
-
Co to za remix utworu z min 50: 50 ?[www118.zippyshare.com]
-
Co to za tytuł?zna ktoś tytuł tej piosenki?
-
dream dance lata 90Witam. Czy ktoś zna utwór pomiędzy 17.40 - 22.10? [youtube.com]
-
Zna ktoś tą piosenkę?Zna ktoś tytuł? Z góry dzięki :) [www83.zippyshare.com]
-
Tytuł utworuSzukam wykonawcy, lub kompozytora załączonej melodii.
-
Polsat romans spot walentynkowyJak sie nazywa piosenka w tle spotu, w ktorym sa fragmenty: dirty dancing, licencja na ...
-
I know you want me?Kawałek pochodzi z tego filmu [filmweb.pl]
-
Co to za nuta?[youtu.be]
-
co to za piosenka?[www106.zippyshare.com]
-
youtube szukam podobnej piosenki, oryginału[youtube.com] szukam piosenki bardzo podobnej do tej, nie wiem jak to wytłumaczyć ale szukam oryginału, szczególnie ...
-
Muzyka z klubuHejka Tym razem mam mega trudne zadanie, ale mam nadzieje, że podołacie Przedwczoraj byłem w klubie ...
-
Brzdac w opalachJaki tytuł miała piosenka śpiewana w domu seniorów ?
-
Piosenka popowa - 2010 rokCześć Mam taki problem. W 2010 roku była taka bardzo fajna popowa piosenka, pamiętam tylko ...
-
Co to za utwór? editedKtoś kojarzy?
-
Gdzie leciał taki utwór?Witam, mam wrażenie, że słyszałem już gdzieś utwór, który leci w tym momencie lecz nie ...
-
Nutka na początku podczas reklamy[youtube.com] Co to za nutka? :D
-
Ludziska , co to za bicior ?Witam.Co to za nuta od 5:18 ? [youtube.com]
-
Latwa muza pomocyLink - [scontent.xx.fbcdn.net]
-