Szukam kolejnej piosenki. W refrenie zawsze jest "aaaa aaaa aaaa", śpiewa ją mężczyzna i odniosłam wrażenie, że jest w niej dużo gry na bębnach. Będę bardzo wdzięczna za pomoc :)
Szukam kilku piosenek z zumby.
Pierwsza:
Śpiewa ją kobieta, wyłapałam "one, two the point", oraz charakterystyczny dźwięk dzwonka na początku i pod koniec piosenki. Jest w niej też trochę saksofonu. W refrenie muzyka się zmienia podchodząc bardziej pod techno (?), nie jestem pewna gatunku tej muzyki i jednocześnie zmienia się głos kobiety.
Druga:
Śpiewa ją mężczyzna i jest w niej dużo grania na bębnach. Nie jestem pewna czy dobrze zapamiętałam ale zdołałam wyłapać coś co brzmiało jak "show yourself", które powtarza się bardzo wiele razy - to jest przed refrenem, który brzmi "aaaa aaaa aaaa". Może ktoś też skojarzyć z układu, bo dużo razy powtarza się pewien krok; najpierw krzyżujemy ręce i skaczemy, opuszczamy ręce i kręcimy biodrami.
Będę naprawdę wdzięczna za pomoc :)
Hej! Szukam piosenki z zajęć zumby, bardzo szybka i energetyczna, słowa lecą tak w refrenie: "Shake it, shake it, cross your feet, get down to the beat", więcej niestety nie pamiętam :( Będę wdzięczna za pomoc! :-)
Odpowiedzi
to w refrenie chyba było "pam pam" i ono było coraz szybsze
ktoś szukał chyba tej piosenki tylko w innej wersji :)