leci dość często taka piosenka . śpiewa ją chłopak który jest odgrodzony z dziewczyną betonowym murem i stoją razem na moście również betonowym . a na końcu udaje im sie i mur . proisze pomóżcie
chłopak jest brunetem i piosenka taka troche wolna ale bardzo romantyczna, dziewczyna na końcu też jest brunetką. chłopak ma na sb szalik niebieski albo szary .. a na końcu mur pęka i się przytulają
Może wie ktoś jak nazywa się piosenka z Russian Music Box. W teledysku był chłopak w czerwonej kurtce, tańczył z innymi chłopakami. To było chyba nagrywane telefonem, potem dziewczyna oglądała w telefonie jak on z tymi chłopakami tańczył i śpiewał. Nagle oni tańczyli na scenie. Na samym końcu na telefonie tej dziewczyny była ustawiona tapeta z tym chłopakiem w czerwonej kurtce. Coś mi mignęło że ma imie zaczynające się na "Ma" (przepraszam ale nie znam się na rosyjskim więc nie mogę przytoczyć słów piosenki). Z góry dziękuję za pomoc.
Witam szukam piosenki w ktorej dziewczyna spiewa i wisi jakby na scianie kolo telewizora chyba jest martwa a chlopak ja umiera na koncu piosenki kladzie sie kolo niej, szukam jeszcze jednej piosenki w ktorej blondynka unosi sie jakby do okna
jusienka, przyznam że pierwszej piosenki nie kojarzę w ogóle. Może powiedz coś więcej jakiś szczegół zapamiętałaś jeszcze - cokolwiek. Poprzednią piosenkę skojarzyłam dzięki szalikowi:) Z drugą też mam problem ponieważ mam za dużo skojarzeń. Dam ci dwie piosenki które podchodzą pod to co powiedziałaś. Jeśli to żadna z nich proszę o dalsze wskazówki. link Marta z piosenką pt "To była miłość"
Odpowiedzi
To dzięki temu szalikowi!
To Roma Kenga z piosenką pt "Popatrz w oczy"
Wysłuchaj tej jeszcze piosenki pt" Samoloty"
http://www.tekstowo.pl/szukaj,wykonawca,roma+kenga,tytul,.html
Polecam prześledzić ten wątek.
Jak skumam, o co chodzi to nie ma sprawy - zawsze pomogę:)