SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„To co prawdziwe i polskie” w wakacyjnej kampanii Kauflandu (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa marketów Kaufland pokazująca rodzinne wakacje. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Scholz &Friends Warszawa, Tank Production, Orka i Maxus.

Nowy spot Kauflandu pokazuje rodzinę, która spędza wspólnie wakacje, podróżując od Tatr nad Bałtyk i próbując lokalnych potraw u producentów dostarczających tę żywność do sklepów Kaufland. „Lubię to, co prawdziwe. Kocham to, co polskie. I cieszę się tym każdego dnia” - dodaje lektor.

Celem kampanii jest promowanie polskich artykułów żywnościowych dostępnych w sklepach Kaufland. Akcja jest prowadzona w telewizji - zarówno w kanałach ogólnopolskich, jak i tematyczny.

Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz &Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus. Reklamę wyreżyserował Manuel Werner, wyprodukowała ją firma Tank Production, a postprodukcją zajęło się studio Orka.

To druga duża kampania ATL-owa sieci Kaufland. Akcja prowadzona wiosną ub.r. była oparta na animowanych spotach, też utrzymanych w familijnej konwencji (obejrzyj je i przeczytaj więcej).

Dołącz do dyskusji: „To co prawdziwe i polskie” w wakacyjnej kampanii Kauflandu (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
enchent
jak sie nazywa muzyka w tle ?
0 0
odpowiedź
User
kauflanddddd
ja też poszukuje tytułu tej piosenki
0 0
odpowiedź
User
none
Amy Macdonald - Slow It Down
0 0
odpowiedź