• Kamil Kucharzewski
    DO jakiej piosenki tanczyl Kamil Kucharzewski w eliminacjach ?? ten chlopaczek 11 letni i V-ce ...
    2 odpowiedzi Ostatnia od Pawmaster 60 Pozostałe
  • piosenka z klipu
    mam pytanie jaki tytuł ma piosenka, która zaczyna sie gdzies w 30 sekundzie klipu
    3 odpowiedzi Ostatnia od Gość 56 Rock / Metal
  • Last Christmas
    Zna ktoś może wykonawcę piosenki Last Christmas w wersji takiej bardzo wolnej, nastrojowej ? Czasem ...
    5 odpowiedzi Ostatnia od Kandra 87 Pozostałe
  • Bakaladn!!
    Witam!! czy ktoś wie może jak nazywa się piosenka z reklamy bakalii Bakaland, o ile ...
    1 odpowiedź Utworzony przez kaciun 56 Muzyka z reklam
  • REKLAMA "WALKMANA"
    OSTATNIO WESZŁA DO TV NOWA REKLAMA BODAJŻE SONNY ERICSONA I JEST ŻE FACET ZKAŁADA SŁUCHAWKI ...
    7 odpowiedzi Ostatnia od yukarii 70 Muzyka z reklam
  • Princessa!!!
    Mam pytanko... Wie może ktoś jak nazywa się piosenka z reklamy Pinncessy kokosowej (kobiecy głos, ...
    1 odpowiedź Utworzony przez Gość 67 Muzyka z reklam
  • z filmiku o bmw
    poszukuje tytułu tek piosenki co leci w tym filmiku na stronie: [youtube.com]
    4 odpowiedzi Ostatnia od Gość 111 Muzyka z reklam
  • Muzyka ze starej rekl. Hugo Boss Deep Red!
    To byla pierwsza reklama Deep red'a,kobieta i mezczyzna byli chyba na bankiecie,on sie rozgladal,ona go ...
    1 odpowiedź Utworzony przez anna 82 Muzyka z reklam
  • Jaki to utwór??
    Witam szukam tytułu piosenki która leci w tle filmika na stronie: [rotfl.pl]
    2 odpowiedzi Ostatnia od Gość 51 Muzyka z reklam
  • Prosze bardzo o pomoc:*:*:*
    Chce powrócić do tamtych chwil gdy,gdy staliśmy obok siebie i móc cię dotknąć całować usta ...
    1 odpowiedź Utworzony przez justynka00000 45 Pozostałe
  • Bardzo znany kawałek!!!
    Często spotykam go w klubach. Wydaje mi sie, że to utwór z lat 90-tych, ...
    4 odpowiedzi Ostatnia od Gość 142 Lata 70' / 80' / 90'
  • Jaki to tytuł?
    To jest stara piosenka, ale chodzi mi po głowie. Leci mniej więcej tak: " ...
    2 odpowiedzi Ostatnia od DemonMYking 51 Pozostałe
  • Piosenka z American Pie The Betha House
    A dokladniej 2 wykonywana podczas Imprezy po wygraniu zawodów Greckich. I podczas ostatniego z konkursu ...
    1 odpowiedź Utworzony przez wacha 32 Pozostałe
  • Pomozcie mi z piosenką:)
    piosenka w reklamie Ery tam gdzie zucaja sie sniezkami pisenka ma autora (sugababes)ale niewiem jaki ...
    2 odpowiedzi Ostatnia od Gość 44 Pozostałe
  • hej!!
    wiecie moze jak nazywają sie piosenki z reklamy telefonu Walkman?? takie trzy piosenki. Z góry bardzo ...
    3 odpowiedzi Ostatnia od Gość 68 Muzyka z reklam
  • piosenka
    nie wiem jak to wytlumaczyc.. szukam piosenki w miare nowa tak od września ja slysze ...
    4 odpowiedzi Ostatnia od Gość 56 Pozostałe
  • co to za piosenka?? pomóżcie!! gwizadany refren!
    słuchałam całkiem niedawno radia i leciał kawałek w którym w refrenie gwiżdżą. później widziałam teledysk, ...
    5 odpowiedzi Ostatnia od Gość 216 Rock / Metal
  • Reklama deseru duett
    Czy ktoś może mi powiedzieć jak nazywa się piosenka z reklamy deseru duett?? Bo szukam, ...
    6 odpowiedzi Ostatnia od niki 109 Muzyka z reklam
  • Super Utwor
    Tego utworu poszukuje juz dosc dlugi czas i kurcze nie wiem co to moze ktos ...
    2 odpowiedzi Ostatnia od Gość 54 Pozostałe
  • blagfam o pomoc
    chce powrocic do tamtych chwil gdy,gdy stalismy obok siebie i moc cie dotknac calowac usta ...
    1 odpowiedź Utworzony przez justynka00000 56 Pozostałe
  • Reklama radiowa SATURN
    Pomóżcie w znalezieniu utworu będącego podkładem do reklamy elektromarketu SATURN (żer dla skner) zachwalającej ...
    2 odpowiedzi Ostatnia od Pawmaster 653 Muzyka z reklam
  • Reklama radiowa OPLA
    Prosze o pomoc w ustaleniu tytułu utworu będacego podkładem muzycznym do najnowszej reklamy radiowej mówiącej o ...
    2 odpowiedzi Ostatnia od Pawmaster 430 Muzyka z reklam
  • szkoła uczuc
    jaki ma tytuł ta piosenka którą spiewała ta dziewczyna (główna bohaterka) na przedstawieniu?? zgóry dziekuję ...
    2 odpowiedzi Ostatnia od Ewa 66 Muzyka z reklam
  • Szkoła uczuć
    Każdy (prawie) oglądal film "szkoła uczuć", może mi ktoś powiedzieć tytuł piosenki która leci w ...
    3 odpowiedzi Ostatnia od Gość 88 Muzyka z reklam
  • Kinder Bueno?????
    Pomocy! Jak się nazywa piosenka z reklamy kinder bueno?? głos jak by podobny do ...
    3 odpowiedzi Ostatnia od Gość 89 Muzyka z reklam